Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MANGO TÜM ÜRÜNLERDE % 50 İNDİRİM FIRSATI

               işlemeli tunik        

               Normalde bu indirim reklamını görünce sevinmem gerekirken, sezonda aldığım ürünün aynısının  indirimde olduğunu görünce boğazımda bir şey takılı kaldı :) 

               Şaka bir yana güzel indirim yapmış Mango.Koleksiyonlarında hem açıklara hemde kapalılara hitap eden bir çok ürün mevcut. Sözü çok fazla uzatmadan hazırlamış olduğum görselleri inceleyelim.Her kategoriden 1 kaç çeşit ürün eklemeye çalıştım. İlk olarak elbiselerden başlayalım. Kapalıların tunik olarak da kullanabileceği çok güzel ürünler mevcut.




Şimdide trençkotları ve ince kapları inceleyelim.






Pantolon,bluz,gömlek ,hırka ve pantolonlarda da güzel indirimler var.









ve tabi ki aksesuarlar


7 yorum

  1. Bayramda yaklaşırken aydınlatıcı bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle şapkaya bayıldım ben :) emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çanta ve pantolonlara bayıldım.Teşekkürler takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Bende size ziyarete geliyorum hemen :)

      Sil
  4. guzel modeller varmıs gerçekten :) elıne saglık :)

    YanıtlaSil

düşünceleriniz değerlidir