Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ZARA YENİ SEZON KIYAFET ÖNERİLERİ


Merhaba,
Kapanmadan önce tesettüre uygun kıyafetlerin fiyatlarından bir haberdim. Kapanma düşüncemle birlikte yaptığım araştırmalar beni çok şaşırttı. Ün yapmış tesettür mağazalarında basit sıradan bir tuniğe 150 tl fiyat konulduğunu görünce gözlerime inanamadım.Hele ki ot gibi biten, ismini daha önce duymadığınız kendine tasarımcı diyen kişilerin butiklerinden bahsetmiyorum bile. Beyaz bir  tuniğin önüne koyduğu küçücük detay ile o tuniğe 200 tl fiyat yazması konusuna hiç girmiyorum.O yüzden araştırmalarımı küçük butiklere yönelttim. Fakat bu sefer de hayatta hiç hoşlanmadığım durumlardan olan pişti olmak durumuyla karşı karşıya kaldım. Küçük butiklerde güzel tarzınıza uygun nadir de olsa kıyafet bulsanız bile oradan aldığınız kıyafetle en az 5 kişiyle pişti olma durumuna alışmalısınız. Pişti olmayı geçin pamuklu gömlek kumaşında tunik bulmak neredeyse mümkün değil. O tarz butiklerde saten,şifon ,krep tarzı spor giyime uygun olmayan kıyafet bolluğunu görünce alışkanlıklarıma geri dönmeye eskiden alışveriş yaptığım mağazalardan alışveriş yapmaya devam ettim. Bu süreçte zara mağazasından tesettürlü bayanlarında giyebileceği tunikleri,trençkotları ve pantolonları sizlerle paylaşmak istedim. Sözü fazla uzatmadan derlediğim resimlere bir göz atalım :) Şunu da söylemeden geçmeyeyim fiyat olarak bazı ürünler pahalı gelse de zara nın indirim dönemleri olduğunu hatırlatmak isterim:) Umarım zevkinize uygun kıyafetler bulursunuz . Hadi o zaman ilk olarak tunik olarak kullanabileceğiniz ürünlerden başlayalım.



Bence bu mavi tunik çok şık.




Şimdi ise hırka ve yeleklere göz gezdirelim.


Ben bu tarz etnik desenli yelek ve hırkalara bayılıyorum.




Ve şimdi de mont ve trençkotlara göz atalım.


Son olarak ta üzerine beyaz ve açık renkli tuniklerle kombinleyebileceğiniz yazlık pantolonları inceleyelim.

Bu konuyla ilgili bir sonraki yazım mango mağazasından alınabilecek kıyafetlerle ilgili olacak :) 




8 yorum

  1. Bu konuda o kadar haklısın ki ben de hiç anlamıyorum tesettür giyim firmalarının bu halini, en güzeli senin yaptığın seçtiklerine bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele geçen ince bir kap baktım 440 tl yazmışlar :) yapmayın bu kadar dedim :)

      Sil
  2. Vay ya ne olmuş öyle fiyatlar biz erkekler o konuda sizlerden daha şanslıyız :)
    İadeyi ziyareti ancak yapabildim güzel bir blogunuz var iyi yayınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki evet bizden daha şanslısınız :) hoşgeldiniz bu arada

      Sil
  3. Blog keşif etkinliğinden yeni bir blog keşfetmiş oldum :)))
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz hemen iadeyi ziyarete geliyorum :)

      Sil
  4. HM uzun tuniklerden çok var Ben sizin yerinizde olsam İstanbulda oturuyorsanız Beyoğlu Cennet olarak nitelendirebilirim pasajlar 3 4 arkadaşım uzun tunik gömlek inanılmaz satıyorlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa beyoğlundaki pasajlara çok uzun zamandır gitmiyordum bu sayede giderim

      Sil

düşünceleriniz değerlidir