Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

YILMAZ BÜYÜKERŞEN BALMUMU MÜZESİ

                        23 Nisan tatilini fırsat bilip arkadaşlarla günübirlik Eskişehir turu yapalım dedik. Her zaman ki gibi geziden döner dönmez yazımı yazmak istedim ama fırsat bulamadım yine. O yüzden Eskişehir gezimi ayrı ayrı bölümlerde yazmaya karar verdim.İlk olarak sizlere Yılmaz Büyükerşen Balmumu Heykel Müzesinden bahsedeceğim.

eskişehir gezilecek yerler

                    Öncelikle kimdir Yılmaz Büyükerşen ? Herkesin bildiği gibi ilk olarak Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanıdır bunun dışında Anadolu Üniversitesi rektörü,Radyo Televizyon  Yüksek Kurulu Başkanı olarak da görev yapmıştır.Türkiye'nin ilk sinema ve televizyon okulunu Eskişehir'de kurdu. Ve yazımıza konu olan kendi adını taşıyan Türkiye'nin ilk Balmumu Heykel müzesini Eskişehir'de açmıştır. Müze odunpazarında bulunmaktadır odunpazarından yürüyerek ulaşabilirsiniz. Öğrenci,Öğretmen ve 65 yaş üstü değilseniz müze giriş ücreti 5 tl. Müzenin bazı bölümlerinde fotoğraf çekmek yasak, o kısımlarda fotoğraf çektirmek istediğiniz de ücretini ödeyerek size müzenin fotoğrafçıları yardımcı oluyor.Müzenin fotoğraf çekmenin serbest olduğu bölümlerinde flaş açık olarak çekim yapılması yasak. Bu kadar bilgiden sonra hadi gelin birlikte müzeye göz atalım.

















Çok cahilsiniz keşke ölseniz :)


Mikrofon gördüm mü dayanamam :)




Juliacım yine beni çok güzel ağırladı :)


ve ULU ÖNDERİMİZ

18 yorum

  1. Ahhh şehrimize gelmişsiniz de haberimiz olmamış. Beğendiniz mi Eskişehir'i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmek ne kelime bayıldım resmen :) porsuk çayı,doktorlar caddesi,sazova park ,kent park Yılmaz Büyükerşen çok güzel işler başarmış gerçekten :)

      Sil
  2. Fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla benzerlik yönünden çok başarılı olmasa da, ülkemizde böyle bir müzenin olması çok güzel. İnşallah sayıları artar. Sevgiler canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları çok başarılı değildi evet ama içlerinde çok başarılı olan heykellerde vardı .Yine de ülkemiz için değerli bir müze :)

      Sil
  3. fikir olarak harika ama heykelleri asıllarına benzetemedim ben :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazıları oldukça benziyordu ama resim çekmenin yasak olduğu bölümdeydi çekemedim o yüzden :) bazılarına ise, isme baktıktan sonra aa bu muymuş dedim :)

      Sil
  4. Böyle ilginç müzelerin olması çok güzel bir şey, İlber Ortaylı favorim olduuu:D
    blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende beklerim:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de melek hanım :) öncelikle bloğuma hoşgeldiniz hemen iadeyi ziyarete geliyorum :)

      Sil
  5. Çok iyiler gerçekten yaa. İmkanım olsa da ben de gitsem gezsem eskişehiri :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Ben gitmiştim. gercekten de harika bir müze

    YanıtlaSil
  8. Merhaba :) Blog keşif etkinliğinden geliyorum, takibe aldım ben de beklerim ^^
    http://dusesingunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen iadeyi ziyarete geliyorum şule hanım:)

      Sil
  9. Eskişehir güzel şehir bende gezmistim. Guzel payasim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzell😍 ben de eskişehire gitmeyi çok istiyorum bakalımmm☺️

    YanıtlaSil

düşünceleriniz değerlidir