Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CAM BALKON İÇİN TAVSİYE İSTİYORUM


cam balkon fiyatı

Merhaba bayanlar. Resimde de gördüğünüz gibi çılgınca bir cam balkon araştırması içine girdim. Her konuda olduğu gibi bu konuda da araştırma yapmadan satın alamam. Ama araştırdıkça kafam daha çok karıştı. Bir sürü fiyat teklifi aldım. 2400 diyen de oldu 3500 de. Sizlere sormak istediğim cam balkon alırken nelere dikkat etmeliyiz? Katlanır cam balkon mu yoksa sürgülü eşikli cam balkon mu? Camın rengi önemli mi ? Renkli cam için fiyat farkına gerek var mı ? Cam balkon yağmur toz geçiriyor mu? Profil kalınlığı, temperli camın cam kalınlığı ,su tahliye bölmesi, alüminyum profil, paslanmaz teker bu ve bunun gibi dikkat edilecek noktalar nelerdir ? Fikirlerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler :) 

13 yorum

  1. Bizde balkon kapatalım diyoruz ama çok ucuk rakamlar verdiler bilmiyorum ne yapsak,benim düşüncem üstten raylı sistem şeklinde açılır kapanır bir cam sistemi belki işine yarar cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bunu da ekleyeceğim seçeneklerimin arasına. :)

      Sil
  2. Sevilay abla cam balkonlar hakkında fikrim yok ancak sana gözlemlediğimi söyleyeyim. Benim çalıştığım yerde ki balkonun camları senin paylaştığın görsel ile aynı. Yandan açılıp kapanma özelliğine sahip ama iz miz bırakıyor mu dersen evet bırakıyor. Yağmur ve toprak izi var camlarda üstelik temizliği de çok sıkıntılı. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bunu öğrendiğimde iyi oldu :)

      Sil
  3. Etkinlikten geliyorumm blog'unu çok sevdim :)(:
    Takipteyim bana da beklerimm :)(: http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takipteyim canım bana da beklerim :) sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Daha yeni gelebildim i-adeyi ziyerete :) bana kalırsa sürgülü cam balkon en iyisi eğer güzel bir bütçe ayırdıysan dışarıdan gözükmeyen ama içeriden dışarı gözüken camları tavsiye ederim öpüyorum hoşçakal!

    YanıtlaSil
  6. Cam balkon önemli ya yaptırmanı tavsiye ederim rengi de Bi o kadar önemli iyice araştırdıktan sonda başka derim :)

    YanıtlaSil
  7. Ben balkonu açık seviyorum galiba. Kapatılınca balkon değil oda gibi oluyor. Tabi herkesin kullanım şekli farklı. İnşallah gönlüne göre yaptırırsın canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende açık seviyorum aslında ama evim yol kenarı ve 2.katta olunca tozdan geçilmiyor. Oyüzden kapattırmak istiyorum:)

      Sil

düşünceleriniz değerlidir