Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GELİN HEP BİRLİKTE KİMSESİZ ÇOCUKLARA ABLA/ABİ OLALIM

              Çocuk severiz değil mi? Ama kendi çocuğumuzu. Başkasının çocuğuna gelince hep uzaktan sevmeler söz konusu olur. Bir kadın yüreği daha yumuşaktır çocuklara karşı.Çünkü iç güdüsel bir duygusu vardır kadının. Erkek baba olmadan çocuğun anlamını anlayamıyor. Fakat bazı erkeklerde de her zaman bir çocuğa karşı şefkat vardır.






Asıl konumuz bu değil aslında... Biz Bloggerlar olarak 14 Mayıs 2016 Cumartesi günü saat 9.00-11.00 arası Küçükyalı İstanbul Çocuk Esirgeme Kurumu' nu ablalar ve abiler olarak ziyarete gidiyoruz. 
Oradaki çocuklara bir günde olsa abla ve abi olarak destek olmak istiyoruz. Aramızda yer almak isteyen olursa bizlere desteklerini esirgemeyeceklerinden eminim. Çocuklar için hep beraber taşın altına elimizi koyalım derim. Onlarda bizim çocuklarımız.
Ülkemizin her bir karışında yer alan çocuklar hepimizin çocuğu. Çocuklarımıza sahip çıkarsak geleceğe daha iyi bakabiliriz. Daha umutlu daha sevgi dolu bir dünya için önce çocuklarımızı sevmeliyiz.
14 Mayıs 2016 Çocuk Esirgeme Kurumu ziyaretimizde bireysel ya da kurumsal olarak katılım sağlamak isteyen herkesi aramızda görmek bizleri ve çocuklarımızı mutlu edecektir.
Katkıda bulunmak isteyenler çocuklar için;
Kıyafet
Temizlik malzemesi
Kırtasiye gereçleri
Oyuncak
Kişisel bakım malzemeleri
Yiyecek ve gıda malzemeleri gibi ihtiyaçları olan her türlü malzeme için bizlerle iletişime geçmesi yeterli olacaktır.
Bir çocuğu da siz sevindirin ve o çocuğun gülüşünden içinize mutluluk aksın. 
İş yoğunluğunuzdan ya da başka sebeplerle müsait olmasanız bile ihtiyaç duyulan ürünleri alıp gidecek olan arkadaşlara teslim edebilirsiniz. 

21 yorum

  1. Çok faydalı bir etkinlik gerçekten. Çocuklar nasıl mutlu olacak

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım.Pırıl pırıl bir yürek ve baharı andıran bir blogla karşı karşıyayım. Konu ise çok derin...Çocuklar...Anne belki zamanla dayanmaya çalışıyor da evladının ellerinden kayıp gitmesine, ya çocuk nasıl dayanır ki onun yokluğuna? Onu da Allah'ımız bilir. İlk oğlum doğduğunda Adıyamanda idik. Eşimim emniyet görevlisi olması nedeniyle mecburi hizmet nedeniyle iki sene orada kalacaktık. Ben 19 yaşında idim.Çok zor bir doğum olmuştu. Fakat en büyük hata ilk doğumumu evde yapmamı tercih eden , eve tanıdığı bir doktoru getireceğini söyleyen eşimde ve söz dinlemek zorunda olduğumu düşünen bendeydi.Eşim benden 10 yaş büyüktü, demek bu konuda cahilmiş diye düşünmüştüm hep uzun seneler. Tabii sonuç kötü oldu. Adamın diplomasız bir sahtekar olduğu ve biz Gaziantep'ten yavrumla döndükten şehri terkettiğini duyduk. Beni getirdiği durumun vehametini anlamış ve başına iş açılır diye korkmuş olmalıydı.Ben ve çocuğum yalnızdık tam on gün. Yavrum gittikçe kötüleşiyor, sadece sık sık nefes alıyor ve sütümü bile alamıyordu.Yine hala düşünürüm.O kadar yalvardığım halde neden bizi çoçuğumu biraz kontrolde tutmadan geri getirdi ve sonra neden ısrarla götürelim dememe rağmen, ''Görevliyim yarın yarın...'' diyerek erteledi.Nihayetinde tam 13 günlüktü.Yan evde, (bahçe katı gibi bir evde uturuyorduk zaten), bir kürt abla vardı. Beni hiç yalnız bırakmazdı. Anladı ve konu komşuyu bir anda etrafımda buldum. Neler oluyor dememe kalmadı beni şu sözlerle teselli etmeye çalıştılar : ''Sizin canınız sağolsun kızım (hepsi benden hayli büyüktü )çok çocuklarınız olur daha, ya sen ölseydin de o yalnız kalaydı ?'' O anda elime verdikleri, bir cam çay bardağı altlığına koydukları zemzem suyunu elime vermişler, ben de çocuğuma içirmeye çalışıyordum ve ağzını açmayan yavrum üç yudum suyu içti. Bir yandan da ''Sütünü helal et kızım!'''diyorlardı. Ben bitmiştim. Suyu içer içmez kayıp gitti. Kalktım ve(onlar gereken her şeyi yapıyorlardı) bir divanımız vardı üstüne oturup dizlerimi çektim ve başımı araya soktum. Gerisi ?... dersen yavrum. Bu olay tam 46 sene evvel olmuştu. Bir kızım oldu şükürler olsun yanındayım ve sağlıklı. Ben bu acının beterini 1991 de yine yaşadım. Bu defa oğlum tam 13 yaşındaydı. Acilde oğlumun sonunu beklerken o sözler geldi aklıma...'' Siz sağ olun, ya yavrun ardında kalaydı?''İşte bundandır ki direndim. Sonra ölen yakınlarımın acılarına aşılandım sanırım o sıralar...Ağladım ama hiç isyan etmedim Allah'ıma..

    Bugünlerde iyiyim canım. Önce bir roman yazdım. Okunursa okunsun ya da okunmasındı...Sonra kardeşim blog açmamı önerdi.Blog açmak çok iyi geldi.

    Ve Allah'ın izniyle verdiğiniz, kararlaştırdığınız o tarihte orada olmaya çalışacağım. Asla üzmek değildi amacım seni ve hiç kimseyi... Fakat insan başına ne gelirse gelsin direnebilecek kadar güçlü yaratılmış.Aslında benim hayatımı kaleme aldım hep yazılarımda. Zira duygularım hep iyiden, iyiliklerden yana. Sevgilerimi bırakıp sana gidiyorum canım. Şimdi takip için gereken yerlere tıklayacağım.Tanıdığıma çok sevindim.Sağlıcakla kal ve dilerim mutlu ol. Aslında tüm dünya insanları için de ederim bu duayı...Hoşcakal canım. Aktivite dilerim sonuç verir. Ece ablanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz ne güzel bir yüreğe sahipsiniz böyle, nasıl zor şeyler yaşayıp üstesinden gelebilmişsiniz. Allah hepimize sizin sabrınızdan dayanma gücünüzden nasip etsin. Sizi tanıdığıma çok ama çok mutlu oldum. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Olağanüstü mükemmel. Ece Evren Hanım efendinin yaptığı yoruma hayran kaldım.Tam anlamıyla makale

      Sil
  3. Ben de teşekkür ederim canım.Amin duanıza. Etkinlik başka bir konuda olsa ilgi çeker miydi diye düşünmeden edemedim tekrar sayfana gelince. Sevdicann başka kıtadan cevap vermiş. Onu bu vesileyle kutluyorum.Duyarlılığından ve hiç kimseden yorumunu esirgemediğinden dolayı. Tekrar sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüksel Doğan kardeşim.Merhabalar, aramıza hoş geldiniz.Öncelikle övgü dolu sözlerinize teşekkür ediyorum.Benim kızlarım hepsi ayrı ayrı değerlidir.Gerçekten onların arasında mutluyum.Sizi takip edeceğiz.Etkinliğimizde sizi de görmek bizi sevindirir.Tekrar teşekkür ediyorum.Ece ablanız...

      Sil
    2. Sevilay kızım.Ben etkinliği sitemde paylaşmak isterim, lakin link eklemeyi bilmiyorum. Ama destek alacağım.Sevgilerimle canım :)

      Sil
    3. Ece abla olduğu gibi paylaşabilirsin yazıyı. Daha detaylı bilgi için http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/2016/03/dikkat-14-mays-cumartesi-gunu-cocuklara.html bloğu ve http://begendimpaylastim.blogspot.com.tr/2016/03/haydi-cocuklar-icin-el-ele-kocaman-bir.html bloglarının kurucularından destek alabilirsiniz. Bu arada seni tanıdığıma çok ama çok memnun oldum tekrar :)

      Sil
  4. Sevilay hanım desteğiniz için çok teşekkür ederiz.Umarım bu güzel projemiz daha çok kitlelere duyrulur ve destekler çoğalarak büyür.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duyurulmasına gerektiğine inandığım bir proje. Bir çocuğun yüzündeki gülümsemenin sebebi olabilmek.

      Sil
  5. Çok güzel bir proje, harikasınız...
    Bu arada merhaba,
    Blog keşif etkinliğinden buldum blogunuzu
    Gıda mühendisi bir arkadaş bulduğum için çok mutlu oldum :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa meslektaşız demek :) çok mutlu oldum bende. sevgilerimle. hemen geliyorum

      Sil
  6. Şimdilik bir programım yok ben de katılmak isterim, ayrıntıyı konuşalım. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. etkinliğin oluşmasına öncülük edenler http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/2016/03/dikkat-14-mays-cumartesi-gunu-cocuklara.html bloğu ve http://begendimpaylastim.blogspot.com.tr/2016/03/haydi-cocuklar-icin-el-ele-kocaman-bir.html bloğu . bende detaylı bilgilerini kendilerinden alıyorum.Bloğunuzda yayınlayıp daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

      Sil
  7. böyle bir çalışma başlattığınızdan dolayı teşekkür ederim.Temiz yüreğinizi ve duyarlılığınızı takdirle karşılıyorum.Yapılması gereken fakat hiç bir blogda görmediğim bir etkinlikti.İlk defa sizin bloğunuzda gördüm.Saygıyla eğiliyorum.Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüksel bey merhaba, arkadaşlara haksızlık etmek istemem etkinliğin öncüleri http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/2016/03/dikkat-14-mays-cumartesi-gunu-cocuklara.html ve
      http://begendimpaylastim.blogspot.com.tr/2016/03/haydi-cocuklar-icin-el-ele-kocaman-bir.html bloğu. Bende kendileriyle kurduğum iletişim sonucu etkinliği duyurmak için paylaştım.

      Sil
  8. harika bir etkinlik, sizi canıgönülden kutluyorum, blogunuza iade-i ziyarete geldim, sizi takibe aldım :)<3

    YanıtlaSil
  9. Haziran ayında okulumda şenlik düzenliyoruz, festival havasında, kermesimiz olacak. Eğer yönetim uygun görürse, sizinle yeniden gidip çocuklarla paylaşmak isteriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/2016/03/dikkat-14-mays-cumartesi-gunu-cocuklara.html bloğunun sahibi irem hanım organizasyonla ilgili sorularınıza cevap verebilir. Bende katılımcıyım bloğumda paylaşıp daha fazla kişiye duyurmak istedim. Yardımcı olabilmişimdir umarım :)

      Sil

düşünceleriniz değerlidir