Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ANTRE DOLAP MODELLERİ

beyaz antre dolap     

 Eski tip evlerin en büyük özelliğidir geniş antreler. Fakat antrenizin büyüklüğü salonunuzun büyüklüğünü geçiyorsa bu özellik pek hoşunuza gitmez.Benim de tam bu özellikte bir antrem var. Geniş bir salonum olmadığı için konsol büfe gibi yemek odası takımının bazı parçalarını alamadım. Bu parçaları antreye koyup dağınık bir görüntü elde etmek de istemediğimden geniş olan antreme ihtiyacıma uygun bir dolap yaptırıp bu alanı en verimli şekilde kullanmak istiyorum. Dolap derken o eski kocaman kahverengi bütün antreyi kaplayan dolaplardan bahsetmiyorum :) Bu konu da araştırma yaparak bazı sitelerden toparladığım resimleri sizinle de paylaşıp fikirlerinizi almak istiyorum ? Birde fikirlerinize önem veren fakat kendi istediğini size zorla kabul ettirmeye çalışmayan marangoz bir tanıdığınız varsa yönlendirebilirseniz çok sevinirim :) Tecrübeli ev hanımları desteğinizi bekliyorum. O zaman gelin beraber inceleyelim. 

    1. ilk yüklediğim bu dolap çok hoşuma gitti .Özellikle açık renk olması ve en üst taraftaki şık detay gözden kaçmıyor. 
geniş antre dolap modelleri

      
          2. Diğer beğendiğim dolap ise bu. dikkatle incelenmediğinde dolap olduğu anlaşılamayan duvar gibi görünen farklı bir dolap.    


3. Bu da instagram da bulduğum bir antre dolap örneği. Bence kesinlikle çok şık.Ortada ki iki kapağında desenler var.

beyaz hol dolap

4. Bu da gayet hoş bir tasarım

beyaz hol dolabı

5. Benimde çamaşır makinem hol de duruyor. Bu dolap tasarımı da bana uygun olabilecek modeller arasında. Ama çamaşır makinesinin böyle açıkta gözükmesi çok hoş olmaz sanırım.
antre dolabı beyaz

6. 
gri dolap tasarımı
hol dolabı


antreye kurutucu makinesi

beyaz antre dolabı

farklı antre dolabı


Ve gözüme takılan farklı tasarımlar


temizlik malzemeleri

pratik ütü masası

yer kaplamayan ütü masası

portatif ütü masası

dolap içi kurutucu makinesi

kiler

ardiye dolabı

çamaşırlık




14 yorum

  1. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  2. Hepsini begendim gerçekten çok pratik olur.

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel benim gözüm 4'te kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu gidişle dördüncü sıradakini yaptıracağım :)

      Sil
  4. 6 ve 11. tasarım çok hoşuma gitti.belki evim için düşünebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok şık ve çok güzeller :)) evi daha kullanışlı hale getiriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğiniz gibi. Alanı daha verimli kullanmanızı sağlıyor

      Sil

düşünceleriniz değerlidir