Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ORİFLAME KAŞ KİTİ

Merhaba :)
Bugün size oriflame kaş kitinden bahsedeceğim.
kaş doldurma farı

Beni tanıyanlar bilir çok ama çok nadir makyaj yaparım. Aldığım çoğu makyaj malzemesini de kullandığımdan değil sırf merakımdan almışımdır. Bu üründe merakıma yenilip aldığım bir üründür. Gençlik yıllarımdan beri , insanlar neden kaşlarını gürleştirmeye çalışır anlam verememişimdir. Lise de seyrek kaşlara sahip bir arkadaşım vardı .Her akşam üşenmeden kaşlarına sarımsak kürü uygulardı . Seyrek kaşlara sahip biri olarak bana, bu çabası çok anlamsız gelirdi. Nasıl  o işkenceye katlanıyordu her akşam ? Bu sorunun cevabını, kaş kitini kullandıktan sonra  verdim. Kaşlarımız,  jestlerimizi mimiklerimizi anlamlandıran uzvumuzdu. Kaşlar ifadelerimizin karşımızdakine aktarımında gözler kadar etkiliydi. Kaş insanı bu kadar değiştiriyor muydu gerçekten? Evet o kadar değiştiriyordu. Bu kiti kullandıktan sonra aynaya baktığımda gördüğüm değişime inanamadım. İfadelerim daha netti sanki :)
Yine çenem düştü oysaki kısa bir giriş yapıcaktım:) Şimdi size kitten bahsedeyim
Öncelikle üründe  iki renk bulunmakta,birde sabitleyici waks . Açık kahve ve koyu kahve. Bu iki rengi ayrı ayrı kullanabileceğiniz gibi teninizin rengine göre karıştırıp da kullanabilirsiniz. Waksı , oluşturduğunuz rengi sabitlemek için kullanıyorsunuz.Bence bu ürünün en büyük avantajı kesinlikle çok doğal bir görüntü oluşturması. Herşeyi güzel ama kutusu ayrı bir güzel. Fırçaları içinde ve fırçası için ayrı bir bölmesi var. Fiyatına gelince Ben indirimden 18 tl ye almıştım. Hoşçakalın :)



8 yorum

  1. Renk ve tasarım olarak Flormar'ın kaş kitine çok benzetiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım bu bitince başka markaları da deneyeceğim :) flormarınki de önceliklerimden biri :)

      Sil
  2. Bende flormarın kaç kitini kullanıyorum, Gerçekten ihtiyacı fazlasıyla karşılıyor :) Onu da denemelisin ;)

    YanıtlaSil
  3. Doğallıktan yana olan biri olarak ürün dikkatimi cezbetti..Kaşlar gerçektende ifademize anlam katıyor. Bu sebeple ayrı bir ilgi göstermemiz gerek..
    İade-i ziyarete geldim, takipteyim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünü kullandıktan sonra gerçekten çok doğal duruyor.Hiç ama hiç belli olmuyor kaşlarınızı boyadığınız. Bu arada hoşgeldiniz . Sevgiler:)

      Sil
  4. ilk aldığım halende elimde bulundurup çevreme önerdiğim kit bu. Lensmakyaj sayesinde tanımıştım bu ürünü.

    Keşif etkinliği ile geldim, takibe alıyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok doğal bir ürün. Çok naturel duruyor. Hemen bloğunuzu ziyarete geliyorum

      Sil

düşünceleriniz değerlidir