Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

H&M PERFUMED SHIMMER DUST NAMI DİĞER IŞILTI TOZU

Şimdi ben o davet senin bu davet benim gezen bir insan olduğum için ışıltı tozum olmazsa olmazımdı :) Şaka bir yana yine sırf merakımdan dayanamayıp aldığım bir üründür bu :) H&M ye her gidişimde saatlerce incelediğim alsam mı almasam mı diye ikilemde kaldığım sonunda kendime yenilip lazım olur bir gün diye aldığım bir ürün . 

hm parfümlü ışıltı tozu




Nedir peki bu ürün ne işe yarar ? Öncelikle ürünün adı Perfumed Shimmer Dust yani parfümlü ışıltı tozu. Ürünün üç çesidi var. Çeşitler arasındaki fark gördüğüm kadarıyla renkleri. Ben resimde görmüş olduğunuz rengi aldım. Ürünü, Yüzünüze,vücudunuza ve saçınıza uyguluyorsunuz. Uyguladığınız alana kokulu bir ışıltı veriyor ama öyle çok yoğun sim gibi durmuyor. Kullandığınızda gelinin kız kardeşi gibi sime bulanmış bir görüntü oluşturmuyor :) Kalıcılığı çok fazla değil bir süre sonra kayboluyor. En kısa sürede bir uygulama yapıp resimlerini ekleyeceğim. Çok gerekli olmasa da ben sevdim. Özel günlerde kullanılabilir.  

33 yorum

  1. Merhaba ben de sizi hemen takibe aldım. İyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba çok sevimli yazı olmuş :)
    Blogunuzu takibe aldım çok beğendim, ben de bekklerim bloguma buyrun gelin :)
    http://aylinista.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki Aylin hanım. hemen geliyorum :)

      Sil
  3. İade-i ziyarete geldiim ve bloğuna bayıldıım takipteyim ^o^

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben geldim banada beklerim:))

    YanıtlaSil
  5. takıbe aldım bana da beklerım :)
    Ayrıca bu urunu bende bakıp bakıp es gecenlerdenım kullanım sonrasını merak ettım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede uygulama resimlerini ekleyeceğim :)

      Sil
  6. Ben de çok merak ettim şimdi. Merakla bekliyorum uygulama sonrasını. Şişesi çok tontişmiş :)
    Eski günler geldi aklıma, düğünlerde yapılmış saçın üstüne hususi sim dökerlerdi. Kolay kolayda çıkmazdı, niçin yapmışsak artık :) Her senenin modası.
    Mutlu seneler canım. Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede uygulama sonrası resimleri ekleyeceğim.Nasıl bir modaymış sim modası:) Banyodan sonra bile çıkmazdı o simler. Her yerimize bulaşırdı. Bu kesinlikle öyle bir şey değil. Kullandıktan yaklaşık 1-2 saat sonra kendi kendine dökülüyor :)

      Sil
    2. Süpermiş o zaman en yakın zamanda, alışveriş listeme ekleyeyim. Eski alışkanlık simlerle büyüdük, çekiyor :))

      Sil
  7. Şişesi harika, süs için bile alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. itiraf edeyim bende şişesine aldanmış olabilirim :)

      Sil
  8. Kutusundan cezbediyor, merak ettim bende, özel günler için kullanılabilir, bir bakicim ;)
    Banada beklerim ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizi takipteyim uzun zamandır ama iadeyi ziyarete geliyorum :)

      Sil
  9. Işıl ışıl gerçekten... :) Ve herkes demiş ben de diyeyim: Ben de beklerim! :)

    YanıtlaSil
  10. alsam mı almasam mı diye düşündüğüm bir şey bu ama sanırım alacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sim konusunda gerçekten sim gibi durmuyor ışıltı veriyor ayrıca kokusu da çok hoş :)

      Sil
  11. şişesine bayılıyorum, bu yazının üzerine de alıyorum, takipteyim artık, sizi de bana beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen geliyorum :) evet şişesi çok orjinal

      Sil
  12. Merhaba , ben de sizi takipteyim , sevgikerimle ;))

    YanıtlaSil
  13. Ah ne kadar şık duruyor güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar. Bence böyle şeylere gerek yok diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Ankara da bir H&M mağazasında denemiştim bende bunu.Şişesi çok ilgi çekici gerçekten ama bana çok yoğun simli geldi pırıl pırıl parladık arkadaşımla kullanınca.Ya çookk az uygulanmalı yada gerçekten çok özel günlere saklanmalı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kullandım ama yoğun değildi. Kalıcı da değildi. Aynı rengi miydi ? 3 çeşidi vardı bu üünün

      Sil
  17. merhabalar
    bloguma bırakmıs oldugun yorum uzere geldım
    blogun cok hos ve takıpteyim ;))
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  18. Bloğumda ödüllü bir keşif etkinliği var ayrıca ufak bir hediyesi olan çekiliş sizi bekliyor sevgiler :)

    YanıtlaSil

düşünceleriniz değerlidir