Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ŞİLE SAKLIGÖL


Her İstanbullu gibi biz de bu hafta sonumuzu İstanbul'un trafiğinden,stresinden, kalabalığından uzak bir yerde geçirmek istedik.Bu sebeple rotamızı herkesin öve öve bitiremediği Şile saklıgöle çevirdik.  Saklıgöl doğasıyla havasıyla şahane bir yer fakat ne yazık ki biz istanbullular , istanbul'un kalabalıklığını bu mekana taşımakta gecikmemişiz. Huzur bulmak için çıktığınız bu yolculuğun sizi daha fazla stres sahibi yapmasını istemiyorsanız tavsiyelerime bir göz atın derim :)


İlk olarak mekana telefonla rezervasyon yaptıramıyorsunuz. Bu kural önemli. 

Karamandere tabelasınının yolundaki trafiği görür görmez yer bulup bulamayacağımız sorusu beynimizi meşgul etti. Mekana ulaştığımızda ise otoparktaki yoğunluğu görünce eşim aracı park edene kadar uyanıklık yapıp yer kapmak için bir telaş kapladı içimi. 

Aşağıda görmüş olduğunuz merdivenlerden koşar adım çıkıp mekana ulaştım .  


Merdivenlerden çıkıp mekana ulaştığımızda akıl almaz bir kalabalıkla karşılaşıyorsunuz. Siz siz olun bizim gibi saat 10 da gitmeyin. Kahvaltı sabah 8.30 da başlıyor. Bu saatte gidersiniz hem daha sakin olur hemde istediğiniz masaya oturmuş olursunuz. Restaurantta yer olmadığı için dışarda bir görevli listeye adınızı yazıyor ve boşalan yerlere sırayla sizi alıyor. Beklemek istemezseniz göl kenarı değilde iç alandaki masalarda kahvaltı edebilirsiniz. Buraya kadar gelip kapalı alanda kahvaltı etmek istemediğimiz için listeye adımızı yazdırıp beklemeye koyulduk. Yaklaşık 20-25 dk sonra sıra bize geldi. masamıza oturup siparişimizi verdik. size önerim iki kişi gidecekseniz eğer ikinizde serpme köy kahvaltısı sipariş etmesin. Tek kişilik köy kahvaltısı yanına ilave menemen vb ilaveler alırsanız yeterince doyarsınız.  Karnımızı doyurduktan sonra sıra geldi bu doğa güzelliklerini keşfetmeye.Yürüyüş parkuru yazan tabelanın olduğu yerden başlıyor parkur.





Yürüyüşümüzü yaptığımız esnada bu tabela dikkatimizi çekti :) türk insanının espritülleğini anlatmakta :)


şahane göl manzarasında resim çekinmeyi unutmayın.




sallanan köprüden geçmeyi unutmayın sakın. 



bu köprünün adı gelin köprüsü hikayesini öğrenemedim ama bu köprüde resim çektirin ama sabahın en sakin saatinde yoksa böyle resim çekinmek için köprün boşalmasını beklersiniz. 


bisikletseverlerde unutulmamış :)


ve son olarak ta fiyat listesi umarım yardımcı olur .



bir gününüzü kendiniz ayırın ve bu şahane yeri doyasına gezin :)

12 yorum

  1. Sevgili Efsa, seninle ortak yönlerimiz epey fazla, ben de yay burcuyum, benim de en büyük hayalim dünyada gezebildiğim kadar çok yeri gezmek, görmek :) Şile Saklıgöl de gidilecekler listesine eklendi sayende, çok teşekkür ederim paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'ım sesimi duydu sonunda beni anlayan biriyle tanıştım :) ölesiye yorgun olsam da çılgınca gezme isteğime ne ailem ne de eşim anlam verememekte :)

      Sil
  2. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorum :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Öncelikle böylesine güzel bir bloga sahip olduğunuz için tebrik etmek isteriz.

    Kaliteli bir bloga sahip olduğunuz için, sizin de katılmak isteyebileceğinizi düşündük.

    https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi

    Çekiliş sonucunda 1 kişiye Kazdağları'nda kahvaltı dahil çift kişilik otel konaklama ve tuz odası seansı hediye ediliyor.

    Diğer blogger arkadaşlar da katılabilirler tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir blogda görmüştüm sizinle ilgili yazıyı ve çok beğenmiştim araştırmıştım.En kısa sürede çekiliş için gerekenleri yapacağım :)

      Sil
  4. Çok keyifli bir gezi olmuş
    Gezmeyi zaten severim de gezemediğim zamanlarda da gezi yazılarını blogları takip ediyorum. Göl manzarası eşliğinde kahvaltı harika ama fiyatlar biraz pahalıymış. Amaann olsun varsın gezmeye değer bir günün beyliği beylik diyenlerdensek sıkıntı yok tabi...
    Keyifli paylaşımlarda buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. aynı düşünceleri paylaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. 2013 'ün kışında gitmiştim bende :) Çok beğenmiştim ama yazın ayrı bir güzelliği var doğruya doğru.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuzu yeni gördüm . kışın daha sakin olur sanırım birde kışın gideyim.

      Sil
  7. Nasıl güzel! Şuan orda olmak istediim..
    bende makyaj ve bakım üzerine yazıyorum. Blogunuza üye oldum. bende bloguma beklerim :) nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğunuza üyeydim diye hatırlıyorum nur hanım. kontrol ediyorum hemen :)

      Sil

düşünceleriniz değerlidir