Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

THE COMPANY TR - ORJİNAL HEDİYELİK EŞYALAR

Evet bugünkü alışveriş postumuzun konusu The Company Tr mağazası. Bana ev hediyesi alacak arkadaşlarım zorlanmasın diye yazıyorum bu postu :) Bu davranışımdan da anlaşılacağı üzere ne kadar düşünceli bir insan olduğumu belirtmeme gerek yok sanırım :) Bu mağazadaki herhangi bir şeyi bana ev hediyesi olarak alabilirsiniz. Sosyal mesajımı da verdikten sonra mağaza incelemesine geçebiliriz ;) Yine telefonla kaçak göçek çekim yaptığım için bazı resimler net olmayabilir :)




Tha company tr mağazası uzun zaman önce keşfettiğim kadıköy e her gittiğimde uğramadan edemediğim vintage retro vb tarzlarda dekoratif hediyelik ve ev eşyalarını barındıran bir alışveriş mağazası. Örneğin bu resimdeki hem masa hemde saat olan eşya gerçekten çok şık ama bir o kadarda pahalı fiyatı 430 tl :) 



Bu saatte fiyatı diğerlerine oranla daha uygun olan bir saat.



Ve işte kesinlikle benim olmalı dediğim o saat :)





Bu resmi anahtarlık için çekmiştim resmi incelerken yanındaki resimli  soy ağacının da çok güzel olduğunu farkettim. 

Sen nasıl güzel bir abajursun öyle ya :)



Üst taraftaki denizci abajuruna dikkat :)



Kokulu taşlar













Daha fazlası için http://www.thecompany.com.tr/ adresini ziyaret ediniz.

5 yorum

  1. duymadığım bir mağaza ama internet sitelerini sık kullananlarıma ekledim, yakında birkaç hediye almam gerekiyor. Böyle benzer bir mağazayı da bursa inegölde görmüştüm. sadece birkaç yer de varmış. o da bunun gibi eğlenceli hediyeliklerle objelerle doluydu, teşekkürler))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok orjinal dekoratif eşyalar mevcut. Benim uzun zaman önce keşfettiğim bir mağaza :) hediye alacağınız kişiler değişik hediyelerden hoşlanıyor ise aradığınız adres :)

      Sil
  2. çok güzel ürünler, bayilikle ilgili kiminle görüşebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. detaylı bilgi için http://www.thecompany.com.tr/ internet sitesinden iletişime geçebilir siniz sanırım . iyi günler

      Sil
  3. Bende tura kalıbı var çıkarırken sürekli kırılıyor ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil

düşünceleriniz değerlidir