Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Erenköy Sosyete Pazarı

Erenköy pazarı iyidir ama sosyetesi daha bir iyidir. Uzun zamandır pazara gitme fırsatı bulamasam da ananas ve magonun satıldığı nadide pazarlardan biridir sanırım. İş hayatına atılmadığım zamanlarda en eğlenceli dört gözle beklenen aktiviterden biriydi pazara gitmek. Her günümün bir pazarı vardı.

Salı günlerim kadıköy pazarına ayrılmıştı perşembelerim erenköy pazarına ve cumartesilerim ise meşhur pendik pazarına.Pazarların mekanları başka yerlere taşındıkça eski çekiciliğini kaybetti sanırım. O meşhur pendik pazarı cadde arasından sahilde bir alana taşındıktan sonra o eski şaşalı havasını ve zengin içeriğini kaybetmişti. Pendik pazarında yaşadığım hayal kırıklığını ne yazıkki erenköy pazarında da yaşadım. Kırılan hevesime rağmen yine de pazarı gezip sizin için olabildiğince resim çekmeye çalıştım. Gitmeyi düşünenlere bir fikir vermesi amacıyla :) 





Heryerde satılan oda kokularını bu pazarda bulmanız mümkün . Hemde 15 tl gibi bir ücret ödeyerek.



Yüzde yüz deri olduğu söylenen bu çantalar güzel olduğu kadar pahalı da. fiyatları 100 tl ile 180 tl arasında değişiyor. Bu fiyata pazarda çantamı satılır demeyin satılıyor valla :)






Almadığım için hala pişmanlık duyduğum kırlentler sadece 5 tl idi. :(



çeşit çeşit kilim ve banyo halısı görebilirsiniz.


 
Herşey olur da mutfak malzemeleri süs eşyaları yatak odası takımları olmaz olur mu onlarda var tabi. 



Pazarların vazgeçilmezleri aksesuar standları :) 



çok net çekemesem de çok değişik ve orjinal şapkalar mevcut. Pazar sezonun trenderini yakından takip etmekte :)



instagram da görmeye alıştığım keçe takımlarını pazarda görünce şaşırmadım dersem yalan olur :)


çeşit çeşit kot pantalonlar.

çocuk sahibi annelerde unutulmamış .






evet evet yanlış görmediniz. Bu pazarda halı bile satılıyor :)



ve son olarak ta pazarların olmazsa olmazları güneş gözlükleri. Herşeye rağmen eğlenceli bir pazar gezmesi oldu :)


14 yorum

  1. Kırlentler cidden güzelmiş bir daha gidersen kaçırma bence ;) Ankarada oturuyorum ama erenköy tarafında perşembeleri oluşan trafiği çok iyi biliyorum bi tanıdığım her perşembe sylenirdi :))

    YanıtlaSil
  2. eve geldikten sonra çok pişman oldum almadığım için :) işten izin alıp gidicem tekrar ve alıcam o kırlentleri :) erenköy halkının çoğu bu pazarın kaldırılmasını istiyor yarattığı trafik yüzünden :) yeri değişmeyen nadide pazarlardan biri :)

    YanıtlaSil
  3. bu pazara eşimle girseydik zor çıkardık:))

    YanıtlaSil
  4. benim eşimde bu yüzden benimle asla alışverişe gelmeyi tercih etmez :)

    YanıtlaSil
  5. Anadolu yakasının Bakırköy pazarı gibi sanırım :) Çok canım çekti şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet :) ev dekorasyonundan tutun banyo takımlarına kadar herşey mevcut :)

      Sil
  6. Pazara gidesim geldi. Dekoratif yastıklar, züccaciye ürünleri güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yastıklar şahaneydi gerçekten almadığım için çok pişmanlık duydum :( bir dahaki sefere alıcam mutlaka :)

      Sil
  7. Ay ne güzelmiş bu pazar. Ben Bakırköy Pazarı hastası olarak bu görüntülere bayıldım. Hele hele o takı tezgahındaki altın görünümlü trabzon setlerini görünce gülesim geldi. Yurdum insanı olsa da olmasa da gösterişi sever :)
    Bu arada yeni keşfettim sayfanızı, çok güzel yazılarınız. Emeğinize sağlık. İlginizi çekerse benimde kendimce şirin bir bloğum var, sizi de beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede bakırköy pazarına gitmek ümidiyle :) bloğunuzu ziyaret ettim tasarımı çok hoş olmuş

      Sil
  8. Ya hemen pazara gidesim geldii, aklımda tek kalan o kırlentlerin güzelliğiydi, umarım almışsınızdırr :))
    Musmutlu günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almadım ve almadığım için ne kadar pişmanım anlatamam :(

      Sil
  9. Ahh istanbul ya şu alışveriş konusunda nasıl içim gidiyor :) O kırlentlere bende bayıldım ne kadar da ucuzlarmış ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle almadığıma hala pişmanım :)

      Sil

düşünceleriniz değerlidir