Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Zayıflama Çayı Deneyimi :)

dokuzlu çay kullananlar
Yaz mevsiminin yüzünü göstermeye başladığı bu günlerde hepimiz aynı telaşın içerisindeyiz. ' ZAYIFLAMAK '. Kışın kalın kalın kıyafetlerimizin içine sakladığımız kilolarımız, gün yüzüne çıkmadan acilen onlara elveda demeliyiz.
Bu yüzdendir ki Kilo aldığımızda güzelleştiğimize inanan tek varlığın ananelerimiz olması ne kadar da acı .Keşke bütün herkes ananelerimiz gibi düşünse :) Aynı şekilde zayıfladığımızda da ' bak ne kadar çirkinleşmişsin ' sözünü bir tek onlardan duyabiliriz sanırım. Bugüne kadar İdeal kilosunda olduğunu düşünen hiçbir kadına rastlamadım. Bu sözümü Yaklaşık 2-3 sene gittiğim spor salonunda gördüğüm 34 beden kadınlara dayandırarak doğruluyorum. 52 kilo olduğum dönemde de 60 kilo olduğum dönemde de hep bir zayıflama telaşı içindeydim. Bütün kadınlar dostları hariç diğer insanların yanında ideal kiloda olduklarını, hiç bir fazlası olmadıklarını söyler dururlar.  Ama gerçekte sürekli yeni bir formül, yeni bir çay yada yeni bir spor çeşidi arayışı içindedirler. İşte böyle arayışlarımın içinde bir dönemde çok gündemde olan dokuzlu çaya tekrar bir göz attım. Aktarlarda satılan dokuzlu çay yerine daha ekonomik olan doğadan dokuzlu çayı tercih ettim. Forumlarda etkisiyle ilgili olarak elle tutulur bir bilgi bulamadığım için bu çayı denediğim süre boyunca etkilerini paylaşmak istedim. 
         ilk olarak çayın tadı, mate vb çaylara göre çokta kötü değil.Yemeklerden önce içildiğinde tokluk hissi verip daha az yemek yemenize sebep oluyor. Daha az yemek yediğiniz için daha kısa sürede acıkmanız çok normal. Bu çayı günde 2 adet olmak üzere toplamda 10 gün kullandım zaten benim gibi uzun süreli programları uygulamakta sıkıntılı biri için 10 gün çok ideal bir süreydi :)  ve 1 kilo verdim. 1 kilo 1 kilodur arkadaşlar :) Bu çayı kullandığım süre boyunca yemek yeme düzenimde hiçbir değişiklik yapmadım sadece akşamları arabayla gittiğim evime yürüyerek gitmeyi tercih ettim. Ve anladım ki hiçbir şey yapmadan sadece bir çayın sizi zayıflatmasını beklemek ? böyle bir dünya yok bayanlar :) son olarak bu ve benzeri çaylar ,böbrekleri gereğinden fazla çalıştırdığı için günde en fazla 3 defa içilmelidir. Siz bu yazıyı okurken muhtemelen ben yeni yeni zayıflama formülleri üzerinde çalışıyor olacağım ;) 

4 yorum

  1. Sevgili Efsa, gıda mühendisi olduğun için daha iyi biliyorsundur muhakkak ama bu tür çayların içinde bazen sinameki bitkisi de olabiliyor. Sinamekinin uzun dönem kullanılması bağırsaktaki kayganlaştırıcı maddenin azalmasına neden oluyor. Bu da daha uzun süreli ve şiddetli boşaltım problemi yaşanmasına sebebiyet verebilir. Ben bağırsakları hassas olan bir bünyenin sahibi olarak en iyi yöntemin yeşilçay olduğunu düşünüyorum. Özellikle karın yağlarında azalma olduğunu bizzatihi deneyimledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sizinde söyldiğiniz gibi bağırsak problemlerine sebep olabiliyor. ama yeşil çay içerken çok zorlanıyorum neden bilmiyorum yeşilçayın kokusu balık kokusu gibi :) birtek banamı böyle geliyor :)

      Sil
  2. Canım doğadan markasının güllü yeşilçayı var hala satışı devam ediyor mu bilmiyorum ama ben bu güllü yeşilçaylar sayesinde yeşilçay içmeye alıştım şuanda da her gün en az bir bardak muhakkak içmeye çalışıyorum, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa sürede alıp test edeceğim :) umarım bana yeşil çayı sevdirir :)

      Sil

düşünceleriniz değerlidir