Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Magnolia

Sizde Magnolia denilince Cookshop'a ışınlanma isteği duyanlardan mısınız ? O zaman bu tarifi denemelisiniz.




Sizleri bilmem ben ama ben tatlı denilince kendime hakim olamayanlardanım. Dünyanın harikalarını sıralamam istenseydi birinci waffle ikinci magnolia derdim :) Keops Piramitleri yenilmediğine göre dünyanın birinci harikası olması ne yazık ki benim için bir anlam ifade etmemekte :)

Cici bebe ve puding sevenlerdenseniz bu lezzet tamda damak tadınıza hitap ediyor. Kimilerine göre çocuk maması tadında olsa da benim yemekten bıkmayacağım bir lezzet. Gerçi hangi tatlıyı yemekten bıkmışım o da merak konusu ;) Şimdi gelelim tarife ; Ben iki farklı siteden edindiğim tarifi kendimce harmanladım. 

Tarifin orjinali bu şekilde idi;

  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 adet yumurta 
  • 3 yemek kaşığı mısır nişastası
  • 2 yemek kaşığı un
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket krema 200 gr
  • 2-3 adet muz
  • cici bebenin yarısından biraz fazlası.
Uygulamış olduğum bu tarifte ağzıma yoğun bir süt tadının gelmesi ve sütle de aramın pek iyi olmaması sebebiyle tarifteki krema oranını yarıya düşürerek vanilya sayısını iki katına çıkardım. Malzemeleri hangi oranda kullanacağınız tamamen sizin damak zevkinize kalmış.

Ve işte yapılışı :
Sütü derin bir tencereye alın,
İçine yumurta, un,nişasta ve şekeri ekleyip iyice karışana kadar çırpın,
Tencereyi ocağa alıp orta hararetli ateşte sürekli karıştırarak koyulaşana kadar pişirin,
Ateşten alıp içine kremayı ve vanilyayı ekleyin ve iyice çırpın,
Bisküviyi rondodan geçirin,
Muzları dilimleyin,
Servis kaplarınızın dibine bir parmak kalınlığında puding dökün,
Üzerine bir miktar çekilmiş bisküvi koyun,
Muz dilimlerini servis kaplarının yan taraflarına dizin,
Biraz daha puding dökün,
Bisküvi-muz-puding sırasıyla kaplarınız dolana kadar dizin,
Üzerini bisküvi ve muzla süsleyin.


Afiyet olsun... 





Hiç yorum yok

düşünceleriniz değerlidir