Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bir Alışveriş Macerası




Biz kadınların en büyük korkularından biri şüphesiz pişti olmak özellikle de en severek giydiğimiz kıyafetlerimizle. Hiç unutmam çok beğenerek aldığım trençkotun aynısını kadıköy meydanında tam 5 kişide görünce  trençkottan ışık hızıyla soğuyarak dolabımın en ücra köşesine kaldırmıştım.
Çoğu erkek için bu durum çok gereksiz görünsede biz kadınlar için gayet önem arz eden bir durumdur. Sırf üniversite mezuniyetinde pişti olmamak için bir facebook grubu açarak herkesin elbisesini grupta paylaşmasını sağlamıştık böylece en güzel gecemizin mahvolmasını engelleyerek önlem almıştık :) Aynı tarzlara sahip orta gelirli insanların alışveriş yapacağı markalar sayılıdır. Koton,bershka,mango,zara, pull and bear vb bu markaların başında gelir. Gelir seviyeniz biraz daha iyiyse ve paranıza acımıyorsanız bu markaların içine yargıcıyı da ekleyebilirsiniz. Bu markaların size özel tasarımlar yapmadığını düşünecek olursanız eninde sonunda birileriyle mutlaka pişti olacağınız ihtimaline alışmalısınız dua edin ki bu en güzel ve özel anlarınızda olmasın. 

Bu sebeple size ali.express. com ve romwe.cm adlı siteden bahsedeceğim.Modaya çok hızlı adapte olan bu sitelerde stilinize göre ürün bulmama ihtimaliniz nerdeyse yok gibi. Ayrıca almış olduğunuz ürünlerle pişti olmanız çok çok düşük bir ihtimal. Sizde ' aaa bu üstündekini kızılay mı dağıttı ' esprilerine tahammül edemiyorsanız bu sitelere bir göz atın derim. Ama alışveriş yaparken dikkat etmeniz gereken belli başlı konular var. Öncelikle aynı ürünlerin çok değişik fiyatlarda satıldığını görecekseniz. Uyanıklık yapıp görsele kanıp en ucuz olana yönelirseniz hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz.Sitede ürünlerin satıldığı dükkanlara girdiğinizde sağ tarafta dükkanın adının altında geri bildirim puanı ve geri bildirim notları mevcut. Önemli olan bu puanın yüksek olması. mesela ben puanı %90 nın altında olduğu dükkanlardan alışveriş yapmıyorum ve alışveriş yapacağım dükkanın geri bildirim kısmını mutlaka okuyorum. Diğer bir husus ise bedeniniz. sakın ola ki sitedeki m , s gibi bedenlere aldanıp buna göre sipariş vermeyin. Ürünlerin detaylı ölçülerini belirten bir liste mutlaka vardır o listeyi dikkatle inceleyip bedeninize en yakın ölçülerdeki ürünü sipariş edin kimi zaman bu beden xl olsa bile :) Siparişiniz ortalama bir ay içerisinde elinize ulaşacaktır.Bunu göz önünde bulundurarak sipariş veriniz. birde ufak tefek aksaklıklar  yaşanabilir örneğin ben kahverengi bir çanta siparişi vermiştim sanırım çinlilerin renk anlayışı farklı olacak ki bana mor çanta göndermişler :)  bu konuyla ilgili olarak aşağıda belirtmiş olduğum blog nasıl alışveriş yapılacağıyla ilgili adım adım daha detaylı bir post hazırlamış. iyi alışverişler...


http://fransaligelin.blogspot.com.tr/2014/01/aliexpresscomdan-nasil-alisveris-yapilir.html


Ali express ve romwe de Çok beğendiğim ürünlerden bir kaç örnek

pembe boyfriend kaban


ali express güvenli mi ?

lacivert kaban



7 yorum

  1. Bende bu siteden makyaj fircasi canta organizeri fln almistim kiyafeti hic denemedim kaliplarinin cok ufak oldugu soylendiginden ama zevkli geliyor ordan alisveris yapmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kıyafet kalıpları oldukça küçük. Ben normalde M bedenim ama oradan birşey alırken XL sipariş veriyorum :)

      Sil
  2. Ben de bu siteden alıyorum bazı şeyler. Facebook grubu kurmanız ilginç olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Iadei ziyaret geldim.Sizin takibinizi göremedim. Anonim mi ayariniz acaba. Ben takibe aldim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takibe aldım sizi ama hemen tekrar bakıyorum :)

      Sil
    2. ayarlarım anonim değil sizi takipteymişim neden görünmedi acaba ?

      Sil

düşünceleriniz değerlidir