Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kınadığınız İçin Sevgililer Gününü Kutlayamayanlardanmısınız :)

Evet tamda başlıkta yazdığı gibi :).
Yıllarca kapitalist düzenin oyunu bunlar diye diye şimdilerde kutlayamıyorum bu günü. Hani amaç sevgililer gününü kutlamak değilde bir bahaneyle de olsa hediye almak . Biz kadın milleti herhangi bir nedene gerek yok duymadan bayılırız hediye almaya. Bu sebeple ben bir sevgililer gününde daha hediye alamasam da alacak olanlara fikir vermek amaçlı yazıyorum bu yazımı.Hediyenin maddi değeri değil manevi değeri benim için daha önemlidir düşüncesini savunanlardansanız önereceğim hediye tam da size göre. Hayatımın hiçbir döneminde pahalı, içinde size ait hiçbirşey taşımayan bir iki saat harcanarak gidip bir mağazadan alınan hediye benim için değerli olamamıştır.Onun yerine emek harcanmış çaba sarfedilerek yapılmış küçücük bir kağıt parçası,maket gibi bir hediye dolabımdaki yerini çoktan almıştır. İşte bu hediye tamda böyle birşey bence. Süngerden yapılmış sizden izler taşıyan karikatür bebek. Çok ilginç ve değişik bir hediye şüphesiz. Bu hediyeye sahip olmak için En ölümsüz en mutlu anlarınızı taşıyan bir fotoğrafınızı iletmeniz yeterli sadece. 

dipnot: karikatür bebekleri yapan funda hanımla hiç bir tanışıklığım yoktur. gerçekten fikrini ve yaptığı işi çok beğendiğim hayran kaldığım için paylaşmak istedim. 
funda hanıma instagram hesabından ( FANGULOKARİKATURBEBEK) ulaşabilirsiniz.



sevgiliye alınacak hediyeler

sevgililer günü hediye örnekleri

evlilik yıldönümü hediyesi


5 yorum

  1. Tatlım hayırlı olsun blogun,hosgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım öncüm sensin :) ama eğlenceli bir işmiş :)

      Sil
  2. merhabalar, yazınızı şimdi okudum da, bir erkek olarak ben de sevgililer gününü ve diğer herkesin aynı gün kutladığı özel günleri hiç sevmiyorum. eşimle sevgililer günümüz bu yüzden ilk seni seviyorum dediğimiz tarih. biz de onu kutluyoruz ))

    YanıtlaSil
  3. Ben de sevgililer gününü protesto edenlerden biriyim, sanırım benim sonum da aynısı olacak :) Bu karikatür oyuncaklar harika bir fikir, ileriye dönük değerlendirilmek üzere hafızama kaydettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle orjinal hediyeleri seven biriyseniz bence düşünmelisiniz :)

      Sil

düşünceleriniz değerlidir